Subject: FW: Saidametsa ristumiskoha taotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 07:52:32 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked]>
Sent: Sunday, June 23, 2024 12:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: Saidametsa ristumiskoha taotlus

---------- Forwarded message ---------
Saatja: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: P, 23. juuni 2024 kell 12:09
Subject: Fwd: Saidametsa ristumiskoha taotlus
To: Toomas Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Ole hea, pane maa-ameti kaart koos skeemiga kaasa ja saada ära.

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Siim Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 21. juuni 2024 kell 09:58
Subject: RE: Saidametsa ristumiskoha taotlus
To: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere

Nagu eile rääkisime, siis saada palun ise taotlus Transpordiametile ära ja 
liiklussageduse kohta kirjuta, et keskmiselt veetakse karjäärist välja 3000 
tonni ööpäevas ehk ca 107 poolhaagise koormat.

Tervitades

Siim

From: Siim Pukk
Sent: kolmapäev, 19. juuni 2024 14:33
To: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Saidametsa ristumiskoha taotlus

Tere

Kindlasti käik sisse selles osas. Aga kuna sa oled Transpordiametiga juba 
suhtluses, siis uurin kas tahad selle taotluse ise ära teha või tahad et 
meie teeks? Projekti teeb Verston ära – oleme neid teinud juba varem.

Tervitades

Siim

From: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 19. juuni 2024 13:11
To: Siim Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Saidametsa ristumiskoha taotlus

Kas saadaks taotluse ära?  Saaks asja liikuma, sest suvepuhkused tulemas. 
Milline on tegevusega kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja -koosseis (kui 
palju sõidukeid ööpäevas sõidab, kui suured sõidukid)

Arne

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: T, 13. veebruar 2024 kell 16:55
Subject: Saidametsa ristumiskoha taotlus
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere.

Täname, et olete pöördunud Transpordiameti poole sooviga saada nõuded 
riigitee 11360 km 2,48 ja kohaliku 5180216  Saida ringtee ristumiskoha 
rekonstrueerimise teeprojekti koostamiseks.

Ristumiskoha rajamise haldusmenetlusega alustamiseks palun huvitatud isikul 
(või volitatud isikul) esitada digiallkirjastatud taotlus.

Vabas vormis taotlus peab sisaldama järgmist infot:

*        Kinnistu omaniku/huvitatud isiku kontaktid (nimi, e-post, telefon)

*        Vajadusel volikiri

*        Kinnistu nimi ja katastritunnus, kuhu juurdepääs rajatakse

*        Ristumiskoha asukoha skeem (näiteks Maa-ameti kaardil)

*        Selgitus, milleks on juurdepääs vajalik

*        kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja -koosseis (kui palju 
sõidukeid ööpäevas sõidab, kui suured s Milline on tegevusegaõidukid)

Edastan teadmiseks ka eelinfo, millega ristumiskoha rajamisel tuleb 
arvestada.

*         Taotluse alusel väljastame teeprojekti koostamiseks nõuded. 
Kinnistu omanik/huvitatud isik  palkab pädeva teedeinseneri, kes koostab 
nõuete alusel teeprojekti.

*         Ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga lepingu. 
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse 
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

*         Kõik ristumiskoha rajamisega seotud kulud (projekteerimine, 
ehitamine) kannab huvitatud isik.

Taotlust ootama jäädes.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: OÜ Viljandi Mikser arne <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, January 28, 2024 4:38 PM
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus

Tere.

Vastavalt Teie kirjale 31.08.2022 nr 7.1-7/22/782-4 palun väljastage 
täpsemad nõuded projekti koostamiseks.

Lisan Teie kirja

Lugupidamisega

Arne Zirnask

5172426